1- بلیط سیستمی :

بلیط های سیستمی توسط ایرلاین ها بصورت سالانه تعریف می شوند این روند سالانه باعث می شود که شما برای فصول مختلف با برنامه ریزی قبلی اقدام به بلیط هواپیما بکنید.

مزیت بلیط های سیستمی نسبت به بلیط های چارتر در استرداد بلیط است که در صورتی که برنامه سفرتان کنسل شد و میخواهید بلیط هواپیما را استرداد کنید این امکان تنها در پرواز های سیستمی امکان پذیر است.

مزیت دیگه دیگه پرواز های سیستمی نسبت به پرواز های چارتر قیمت بلیط در سنین مختلف متفاوت است و به سه دسته بزرگسالان , کودکان (2-12 سال) و نوزاد (0-2 سال) تقسیم می شود.

2- بلیط چارتر :

بلیط های چارتر در اکثر اوقات از بلیط های سیستمی ارزان تر هستند همان طور که در مقالات قبل توضیح دادیم شرکت های چارتر کننده یا آژانس های هواپیمایی کل یا بخشی از صندلی هواپیما برای مدت زمان خاصی در مسیر پر تردد اجاره می کنند. که در نهایت قیمت بلیط هواپیما را خودشان تعیین می کنند و بنا بر فصل، ایام های سال و نوع تقضای بلیط هواپیما قیمت آن نیز متغییر است و گاها با نزدیک شدن به زمان پرواز برای پر کردن صندلی هواپیما قیمت آن را کاهش می دهند و این دلیل نوسان قیمت این بلیط چارتر است.

جالب است بدانید که بلیط چارتر در اکثر اوقات غیر قابل استرداد( بنا بر قوانین شرکت چارتر کننده) و قیمت بلیط برای همه افردا چه بزرگسال چه کودک یکی است.

3- کلاس های پروازی :

یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر قیمت بلیط هواپیما نوع کلاس پروازی هواپیما است، کلاس های پرواز به سه دسته تقسیم می شوند باانواع کلاس های پروازی آشنا شوید.

 

منبع : مجله گردشگری


travel بلیط ,هواپیما ,قیمت ,چارتر ,سیستمی ,کلاس ,بلیط هواپیما ,قیمت بلیط ,صندلی هواپیما ,هواپیما قیمت ,چارتر کننده منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دختران رزبلاگ معرفی و اموزش بورس فروشگاه شرکت آشیان دُر | مرکز فروش درب سکشنال ایمن گذر | درب سکشنال | درب سکشنال زیرسقفی تخفیف دونی نماینده میکروتیک | تجهیزات میکروتیک | روتربرد میکروتیک سیستم های تصفیه آب خانگی و تصفیه آب صنعتی